19 apr. 2011

Solutia eradicarii cainilor vagabonzi

Se pare ca cineva chiar a pus in aplicare o idee pe care o am de mult,dar nu o pot pune in aplicare fiindca nu am permis de port arma,astfel orasul Deva a fost împânzit cu zeci de cadavre de maidanezi împuşcaţi în timpul nopţii. Martorii oculari povestesc cum au fost executaţi din mers, din maşini de teren.

Deasemenea primarul i-a felicitat pe respectivii declarand: "Îi felicit pe cei care i-au împuşcat. A fost legal. A fost legal (…) Îi rog pe toţi vânătorii din Deva să meargă să îi ridice (…) Îi rog să ia măsuri asupra lor (câinilor – n.r.), să nu mă lase singur. Este singura problemă pe care nu am putut să o rezolv până acum (…) Mă bucur când văd că am scăpat de ei”, sunt doar câteva dintre replicile primarului Mircia Muntean.

Astazi mergand catre casa, am numarat cainii intalniti de-a lungul tranversarii a 2 intersectii; erau doar 16 grupati in haite, din care unul separat a incercat sa se rasteasca la mine si la persoana cu care eram. Mai grav mi se pare faptul ca baza militara de la Romancierilor, din cartierul Drumul Taberei (Bucuresti), are in grija o haita de caini la poarta acesteia, nestiind nicodata la ce sa te astepti de la acei caini, adica pe cine mai au 'chef' sa ii maraie sau chiar musca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu