20 apr. 2011

Sorin Ovidiu Vantu, Al Capone de Romania, confirma ca a ucis

Potrivit realitatea.net, Sebastian Ghiţa, managerul Realitatea TV, a făcut publică o convorbire cu Sorin Ovidiu Vîntu in care SOV recunoaste ca a ucis.Daca si acum scapa de inchisoare Sorin Ovidiu Vantu, acest Al Capone de Romania, inseamna ca justita romaneasca este oficial egala cu zero.

“Discutăm acum ca între doi băieţi, un golan bătrân şi unul tânăr. Ţi-am dat două lecţii. Te-ai bazat pe forţă, ţi-am arătat că te p... pe forţa ta la cur... Tu vii dintr-o lume cinstită, ordonată, ai tăi au fost ok, eu vin dintr-o mahala ţigănească, eu am făcut eforturi disperate să nu mă dau în fapt, de unde vin şi cine sunt... Prietenul tău Măgueranu poate să-ţi confirme că mi-a dat ok-ul să împuşc racheţii care veneau pe teritoriul României... Am împuşcat sute, nu zeci, sute de racheţi şi când spun împuşcaţi mă refer la propriu… Toată reţeaua de bulibaşi din România a lucrat pentru mine, pe timpul certificatelor de proprietate, tu nu ştii despre mine nimic… Ca tine am îngropat un diavol de prin Moldova… Bă, puştiule, la mine aşa ceva face parte din arsenalul de lucru când sunt supărat sau când am un interes mare de apărat, eu nu glumesc cu asta…Când ai vorbit de moarte ţi-am zis, nu vorbi ce nu ştii, la propriu m-am gândit”, i-ar fi spus Vîntu lui Sebastian Ghiţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu