18 mai 2011

Imi plac concursurile relevante

Imi plac concursurile normale, mai exact cele care acorda premiile mentionanad castigatorii.Ati vazut/citit anuntat vreun castigator la concursurile organizate de exemplu de catre site-urile de tichete de reducere, care se lauda ca ofera n Ipad-uri?Eu nu.

Azi am castigat al doilea premiu organizat de un post de radio, ci anume de catre Radio Prahova, constand in carti de la editura Nemira datorita acestei postari.

Cum am reusit? Te inscrii in concurs printr-un simplu comentariu lasat pe www.nebuniidelaradio.ro, cu adresa blogului tau. Saptamanal, se alege cel mai bun post care este premiat cu un pachet de carti de la Nemira. Obligatoriu pentru inscriere trebuie trimis apoi un email pe adresa ela@rph.ro cu nume, prenume si numarul de telefon pentru contactare.

Multumesc Radio Prahova!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu