30 dec. 2011

Get-a-Deal vinde produse fara stoc

Pe 6 decembrie am comandat 4 tigai Dry Cooker de pe site-ul de oferte Get a Deal cu scopul de a le face cadou pentru Craciun. Oferta respectiva s-a terminat undeva la ~1500 de oferte cumparate, fiind al 600-lea si ceva cumparator. Am sunat a doua zi la numarul lor de telefon, 021.203.90.99 si mi s-a spus ca pana pe 14 decembrie trebuie sa ajunga la domiciliu. A trecut data de 14, revenind cu un apel pe 15 spunandu-mi un alt operator ca nu se asteptau la asa 'succes' si voi primi cu urmatorul transport, undeva pe 20 decembrie. Trece si data de 20, sun din nou, mi se spune acum ca vor ajunge pe 22 decembrie, bineinteles ca nu au sosit nici atunci. Sun pe 23 din nou si  'imi garanteaza' ca vor ajunge miercuri, 28 decembrie. Cum ati ghicit, nu au ajuns nici pe 28, revenind cu un apel  pe 30 decembrie si de data aceasta cerand a mi se returna banii ( sunt curios cat va dura si aceasta returnare).

Hilar mi se pare faptul ca au pus o noua oferta cu o alta varianta a acestei tigai, Dry Cooker Ceramica, care nici aceasta nu este pe stoc. Ca vanzator, de ce ai face asta?

UPDATE (5.01.2012): Pana la urma am apelat la acest tip de pe Okazii, livrandu-mi tigaile la domiciliu intr-o ora (!).

18 comentarii:

  1. Ce dragutz... Nu sunt singura care suna la ei din 2 in 2 zile... Prima data cand am sunat mi-au cerut nr voucherului, ca sa vada ce e cu tigaia, dar apoi aveau acelasi text: "Ati comandat tigaia magica Dry Cooker? Au fost prea multe comenzi, o veti primi intr-o zi-doua..." si variatiuni pe aceeasi tema. Ultima data i-am intrebat cu ce curier lucreaza si mi-au raspuns ca fiind multe comenzi au contractat mai multe firme de curierat. Am vazut cata eficienta a insemnat treaba asta... Cred ca mi-am invatat lectia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am patit acelasi lucru, am facut comanda de tigai pe 12 decembrie, am sunat de doua ori, la fel mi s-a spus. Nici in ziua de azi nu am primit tigaile. Nu stiu ce sa mai fac!
    Asta e teapa sau intr-un final vor veni si tigaile astea?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim eu am cerut banii inapoi, m-am saturat sa ma tot amane; am luat la acelas pret de pe Okazii; trebuia de la inceput sa apelez la acel site.

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu sunt in aceeasi situatie ca voi...dar am zis ca saptamana viitoare ma voi duce la opc sa le fac reclamatie, iar dupa deschid dosar in instanta...deci daca doriti puteti sa ma contactati si vom fi mai multe parti...nu se merita sa lasi asa...k prima oara am spus ca hai 2 tigai 86 de lei nu este mare lucru, dar pentru felul cum vorbesc la telefon si mint foarte mult (spre exemplu cate reclamatii sa mai fac k am facut deja 3) asa le trebuie, sa dea banii in instanta plus penalitati plus onorariu avocat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu regret te anunt ca banii inapoi nu o sa-i vezi desi ai cerut rambursarea. O sa mai astepti cateva zile, o sa-i suni si o sa-ti spuna sa le trimiti pe mail copii de pe extras de cont card / factura telefon + dovada de plata, te vor anunta ca dureaza 5 zile lucratoare, apoi o sa-i suni iar o sa-ti spuna ca trimit o sesizare la centru, iar banii nu-i vei mai vedea vreodata. Si eu am patit-o.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim banii au fost rambursati azi, la o saptamana dupa ce am cerut acest lucru si dupa cateva ore dupa ce le-am trimis email azi, 11.01, de reamintire ca au uitat 'ceva'.

    RăspundețiȘtergere
  7. Surprinzator, si pe mine m-au sunat astazi sa-mi spuna ca au trimis banii. Nu am apucat inca sa verific, sunt inca sceptic. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. getadeal.ro nu vinde produse! toti cei nemultumiti de intarzierea livrarii au primit optiunea de ramburs din partea getadeal.ro. toate cererile de ramburs sunt solutionate (poate dura si 5 zile pana va intra banii in cont daca ati platit cu cardul)

    RăspundețiȘtergere
  9. @mircea ba vinde produse; este afacerea lor cea cu tigaile, intereseaza-te inainte de dezinforma.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua,
    cei de la getadeal.ro sunt niste “tepari”. Au in plus si o “politica de recomandare” , care FITI ATENTI: NU MERGE.
    De ce? Pentru ca au probleme tehnice

    RăspundețiȘtergere
  11. Este adevarat tot ce se spune referitor la lipsa de seriozitate a celor de la getadeal. Si eu am comandat 2 tigai in decembrie, am fost comanda 60 si ceva, deci printre primele. Nu am primit-o nici acum. Am cerut rambursarea banilor.
    M-am dezabonat de la toate newsletter-urile lor si voi sfatui toti cunoscutii sa nu ia nimic de la get-a-deal!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am cumparat de la getadeal setul de cutite Miracle Bled 3 si sunt falsuri. asa ca mai bine ca nu ati apucat si voi tigaia Dry cooker ca sigur si aia e facatura.

    RăspundețiȘtergere
  13. DRY CIIKER CERAMICA E O FACATURA CHINEZEASCA!
    E DE TABLA CU UN STRAT "CICA CERAMIC" SI ARE 1MM GROSIME NU 2.75 CUM ZIC EI PE SITE.
    GETADEAL SUNT NISTE TEPARI!

    RăspundețiȘtergere
  14. Get A Deal + United Trading Group sunt niste tepari!

    Ce ma bucur ca am gasit acest subiect deschis, in caz ca va achizitionati tigaia Dry Cooker Ceramica nu o luati de pe site-ul de oferte Get-A-Deal care colaboreaza cu United Trading Group! asta daca nu vreti sa patiti ca mine, incerc sa fiu la obiect ...

    Am ales oferta Get A Deal pentru ca tigaia din poza ofertei avea un maner ergonomic, un capac practic... arata mai buna calitativ decat alte tigai din alte oferte si aveam si posibilitatea de a alege intre 2 culori. Cum fac de obicei dau un search pe net pentru a afla informatii despre ofertanti sa nu fie cumva "problematici" ca sa o zic mia bland... si nu am gasit nimic despre ei de aceea dupa patania mea m-am decis sa descriu un pic "personajele" de care va recomand sincer sa va feriti!

    Mare atentie la termenii voucherelor caci produsul urma sa fie livrat in 7 zile de la expirarea ofertei...cand am facut eu comanda mai erau 5 ore pana expira oferta dar ghiciti ce!? aceasta se reactiva si prelungea automat ) deci in concuzie am asteptat cateva saptamani pentru aceasta minunata tigaie, care apropo a fost inca o mare vrajeala pentru ca in formularul de comanda practicat de site nu aparea posibilitatea alegerii culorii drept urmare am dat mail catre Get A Deal cu optiunea pentru culoarea Neagra si mi s-a raspuns ca o sa le transmita "colaboratorilor"... dar de unde tigaia a fost rosie hai ca nu ar fi fost asta o mare problema...am trecut peste...(Pentru United Trading Group nu am gasit nici o varianta de contact decat dupa primirea voucherului un amarat de numar de mobil...cam dubios dupa parerea mea pentru o firma serioasa)

    Cea mai mare dezamagire a fost pentru ca dupa prima utilizare aceasta tigaie minunata s-a ales cu punctulete de unde a sarit ceramica de pe ea si inca mai miroase a usuroi...dar vai nu era cumva ceramica laudata pentru faptul ca nu retine mirosurile....sincer la ce comportament a avut aceasta tigaie asa zisa "de ceramica" (care nu arata deloc ca in poza de pe site) numai de ceramica nu cred ca este...

    Toata distractia asta a fost de 80 de ron si sa va mai spun ca am gasit-o intr-un complex la pretul de 50 de Ron? Deci uite oferta, unde-i oferta!?!

    Deci va recomand serios sa fugiti de Get A Deal si United Trading Group!

    RăspundețiȘtergere
  15. eu am comandat 2 lenjerii pe data de 22 martie cu specificatioa ca le trimit dup 7 zile de la expirarea ofertei (24 aprile).este 3 mai si nu au sosit.ce sa fac?voi pana la urma ati primit tigaile?adica mai primesti ce ai comandat..vreodata?multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am comandat de pe site-ul lor un Ceas Diesel - replica, in data de 05.oct.2012, azi 06.dec.2012 nu am ceasul la mana. Raspunsul lor? "Am avut probleme cu furnizorul, le-au oprit marfa la vama."
    Dar pe mine nu ma intereseaza acest lucru, mi-au promis ca se va livra pana la sfarsitul lui octombrie, fix pe 30.
    NIMIC, am dat 17 milioane de email-uri, telefoane la greu, am cerut banii, nimic, aboslut nimic.
    Azi am depus plangere la ANPC(OPC) si am sa le fac reclama negativa pe oriunde apuc.

    RăspundețiȘtergere
  17. Lupul isi schimba blana, dar naravul ba...Tot tepari au ramas, am avut si eu probleme cu ei anul acesta (2014) si nu s-a rezolvat nimic, nici macar ANPC-ul nu a putut face ceva, pt ca nu i-a gasit.

    RăspundețiȘtergere
  18. salut, cam asta am patit eu. mi-am comandat de curand de pe www.getadeal.ro, o reducere de 69 lei Michelle's Hair & Beauty care oferea vopsit fara limita de tuburi. sa va povestesc, cum mi-am pierdut ziua libera de sambata, intr-un salon care nu merita nici 1 leu. mi-am cumparat oferta prin sms, in loc de 69, am platit 16,6 euro cost in vodafone 101 lei, deci pierdere din start. am ajuns la salon, m-au vopsit, coafat, tot ce era inclus, stylist-ul foarte bun, din cate am inteles era colaborator, doar pentru zilele acestea speciale si am ajuns la momentul platii, o doamna care statea asezata la manichiura mi-a cerut numarul voucher-ului sau voucher-ul printat, ii explic ca eu pe mail nu am primit vocher-ul si ca am doar un cod care l-am trimis prin sms, platit vineri. verifica domnita codul pe telefon si ma anunta ca nu merge, ma trimite in cabina de cosmetica la presupusa patroana, care se bucura de minunatele mainii ale cosmeticienei. domnita nu stia decat sa bage codul in programul respectiv, ii explic ca sigur e o problema si ca trebuie sa ii anuntam pe cei de la site de aceasta eroare, dar presupusa „patroana" imi explica ca nu exista plata prin sms si ca cine stie unde am platit acei banii si ca singura varianta e sa le platesc acolo si sa-mi recuperez eu banii de la getadeal. I-am explicat ca nu se poate sa-mi pierd o zi pentru a-mi recupera banii, sau sa pierd banii, care au fost deja luati si ca trebuie sa gasim o solutie mai buna, am sunat la toate numere posibile de pe site, am sunat la vodafone sa le dovedesc unde au fost virati banii, in ce cont, din pacate nu a raspuns nimeni la niciun apel, era sambata ora 19.40-21.00. am incercat sa ma loghez de pe telefon in contul meu, pe mail. In cont nu ma lasa de pe telefon sa intru,iar pe mail nu aveam nimic de la getadeal. domnitele (presupusa patroana si manichiurista sau doamna de la curatenie) stateau, ma judecau si ma jigneau in fata, iar eu incercam prin mijloacele mele sa le dovedesc ca am facut plata, spuneau printre altele ca sunt una dintre ALEA care merg din salon in salon pe oferte ieftine, ca imi ocup timpul cu asta... si tot felul de jigniri. vazand acest lucru, cu atat mai mult nu le-am dat suma respectiva pentru ca astfel de oameni nu au nicio valoare, nu merita sa aibe o afacere si nici sa se bucure de oamenii care le aduc un beneficiu lunar, timp de doi ani, din cate am inteles, colaboreaza cu oferte din astea si habar nu aveau ca se poate plati prin sms.intr-un final, un domn italian care astepta ceva la salonul respectiv, probabil sotia sau inchiderea, a intervenit si ne-a ajutat cu un laptop scos din spatele receptiei si i-am dovedit presupusei patroane ca a fost platit si ca exista acel cod de voucher in contul meu, pe care nu aveam de unde sa-l stiu, pentru ca nu frecventez des astfel de localuri. si uite asa am stat in acel coafor de la 3 la 9, pentru un amarat de vocher de 69 de lei. parerea mea e ca acesti oamenii merita sa stea angajati, nu patroni, sa munceasca pentru altii, daca ei nu stiu sa o faca pentru ei, sa vada cum se fac banii, nu obtinuti atat de usor pe aceste site-uri. aaaaa, sa nu uit cand a plecat stylistul ce credeti ca a fost intrebat de ele, daca i-am dat spaga, pay ce am venit acolo sa le platesc lor angajatii sau am venit sa fac o economie (bine inteles ca i-am lasat, ca mi-a placut cum m-a facut)

    RăspundețiȘtergere