22 feb. 2011

Top Becalisme

De-a lungul anilor, Gigi Becali a reusit sa scoata perle la fiecare iesire a lui in media.Pro Fm a realizat un top pe categorii  al acestor perle,astfel:

1. Gura pacatosului…
Despre infrangerea Stelei: “Dumnezeu nu se baga in fotbal! Dracu’ patroneaza”.

2. Legare si dezlegare la sex
“Eu le-am spus asa: bai, baieti. Luati o fata si mergeti acasa. Chiar trei puteti sa luati. Asa macar nu pierdeti noaptea prin cluburi. Mai bine faceti sex cu trei fete decat sa stati pana dimineata in cluburi, dar faceti sex pana la 12 – 1 noaptea. La ora 1, sa fiti in pat”.

3. “Sporul de fascinatie”
“Daca se duc in club, li se taie 25% din salariu. Daca se duc cu Ioana Popescu (jurnalista), li se adauga inca 10%. Spor de fascinatie!”

4. Cultul ros-albastru
“Mos Craciun s-a nascut stelist si stelist o sa moara, cum sa fie dinamovist, era rosu de la stelist si alb de la zapada, n-are nicio treaba cu Dinamo”.
“Mai bine ii dadeam lui Marius Stan sase milioane de euro, luam toata echipa Otelului si o numeam Steaua”.

5. Trimisul lui Dumnezeu… in Romania
“Este vointa lui Dumnezeu ca eu sa pasc acest popor”.
“Poate imi da Traian Basescu “tronul”, poate ma bat eu cu Ponta si Antonescu, las si fotbalul pentru tara. Daca se face o alianta cu Partidul Poporului, eu voi fi candidatul la presedintie, iar Dan Diaconescu va fi premier”.

6. A la “patronul-antrenor”
“N-am vazut meciul. Am vazut doar primul gol. Dupa primul gol nu prea s-a mai jucat nimic. Jucam carti si ma mai uitam la meci asa… daca nu imi placea jocul, nu ma mai uitam”.
“Nu eram suparat, nu de asta am plecat. Am taiat un miel si cand mi-a spus nevasta-mea ca e gata mancarea, a facut-o mama, varza cu miel, am plecat. Imi era foame”.

7. Din seria: “Zdreanto!”
“M-am certat cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat. In schimb, Marian Iancu e obraznic si umbla cu tot felul de jargoane, care nu e bine sa le dai la presa”.

8. Impresii de europarlamentar
“Eu voi face politica la nivel de mapamond de Europa”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu