22 mar. 2011

50 de modalitati de a initia o conversatie

Multi ne-am trezit ca nu stim cum sa abordam o persoana sau sa continuam o discutie.Am transcris din cartea 'Arta de a-ti cultiva noi relatii',scrisa de Debra Fine, 50 de modalitati de a intra intr-o discutie.Sper sa fie de ajutor pentru anumite persoane.

1.Cum arata o zi obisnuita din viata dumneavoastra?
2.Daca maine ati putea sa va mutati oriunde in lume, ce loc ati alege? De ce?
3.Care a fost cel mai bun loc de munca pe care l-ati avut? Dar cel mai rau?
4.Povestiti-mi despre cea mai grozava vacanta a dumneavoastra.
5.Ce preferati sa faceti intr-o zi ploioasa?
6.Ce moment din viata dumneavoastra ati dori sa retraiti?
7.Numiti un singur lucru pe care v-ar placea sa-l aveti cu adevarat. De ce?
8.Povestiti-mi despre una dintre rudele dumneavoastra preferate.
9.Cum era orasul in care ati copilarit?
10.Care este cel mai important vis sau tel al dumneavoastra? De ce ?
11.Care considerati ca este varsta perfecta? De ce?
12.Dintre toate locurile in care ati trait, povestiti unul care v-a placut cel mai mult.
13.Care este sarbatoarea dumneavoastra preferata?Ce anume va place la ea?
14.La care dintre traditiile de familie tineti cel mai mult?
15.Povestiti-mi despre prima masina pe care ati cumparat-o.
16.Cine erau eroii dumneavoastra in copilarie? S-au schimbat intre timp?
17.Descrieti unul dintre profesorii de neuitat pe care i-ati avut. De ce-l considerati vrednic de evocat?
18.Spuneti-mi cateva cuvinte despre un film sau o carte pe care le-ati parcurs de cel putin doua ori.
19.Care este restaurantul dumneavoastra preferat? De ce?
20.De ce vi se spune............... De unde vine numele de familie?
21.Ce ati face daca ati avea toti banii si tot timpul din lume?
22.Care este cea mai placuta surpriza care vi s-a facut vreodata?
23.Care a fost cea mai amuzanta surpriza pe care ati pregatit-o cuiva?
24.Schiatul aici este intotdeauna o provocare. Unde va place sa schiati?
25.Cine ati vrea sa joace rolul dumneavoastra intr-un film despre viata dumneavoastra? De ce tocmai acest actor?
26.Care este cea mai vestita persoana pe care a-ti cunoscut-o vreodata?
27.Care este cel mai neobisnuit lucru pe care l-ati facut?
28.Descrieti un costum pe care l-ati purtat la o petrccere.
29.Sunteti singur pentru ca asa v-ati dorit sau pentru ca asa s-a intamplat sa fie? Cum asa?
30.Povestiti-mi despre casa visurilor dumneavoastra
31.Ce cantec va aminteste de un anumit eveniment din viata dumneavoastra?
32.Care este cea mai grozava mancare pe care ati mancat-o vreodata?
33.Care este cea mai memorabila coincidenta pe care ati trait-o sau de care ati auzit?
34.Cum va puteti da seama daca pepenele verde este copt?
35.Carui star de cinema ati dori sa-i luati interviu?De ce?
36.Povestiti-mi despre familia dumneavoastra.
37.Ce aroma va reaminteste de momente speciale din viata dumneavoastra?
38.Descrieti cea mai amabila persoana pe care ati intalnit-o vreodata.
39.Ce va place sa faceti de unul singur?
40.Povestiti-mi despre un prieten din copilarie care obisnuia sa va bage in bucluc.
41.Povestiti-mi cum v-ar placea sa va castigati existenta.
42.Povestiti-mi despre perioada in care v-ati mutat prima data din casa parinteasca.
43.Cum va imaginati o seara romantica petrecuta cu sotul/sotia in oras?
44.Povestiti-mi cum a fost cand v-ati pierdut pentru prima data locul de munca.
45.Impartasiti-mi o amintire legata de unul dintre bunicii dumneavoastra.
46.Descrieti o situatie jenanta la care v-ati aflat la un moment dat.
47.Spuneti-mi un lucru despre dumneavoastra pe care nimeni dintre cunoscuti nu l-ar banui.
48.Ce ati face daca ati castiga un milion de dolari?
49.Care este cea mai provocatoare parte a jobului dumneavoastra?
50.Cum v-a influentat internetul viata?

+clasica intrebare: "Cu ce te ocupi?"

Pentru cei care preiau acest post sa aiba bunul simt sa mentioneze sursa :)

Sursa foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu