25 apr. 2011

Cel mai prost CV din lume


Se intamplă in Canada, pentru un post intr-un restaurant. În traducere:


"ERIC

Obiectiv
- să 'înhăţ' un post de conducere, folosind orice metodă necesară. După care să fiu un şef corect şi cinstit şi să aduc compania pe culmele succesului sau mă rog;
Principalele calităţi
- reflexe de felină (acum mă vezi, acum nu mă miau vezi);
- posibil abilităţi paranormale;
- bun la poker (ştiu când să păstrez cărţile şi când să le arunc);
- emit arome plăcute;
- râs de cal (opţional);
- expert în Mariokart pe Super Nintendo;
- mă descurc la dansuri "sexy"; am 29 de ani, dar păr facial ca la 13 ani;
- pot să mănânc MULT dintr-o dată; a, da, pot să fac şi moonwalk.

Experienţă
- am multă experienţă cu meniul de la McDonald's;
- la un moment dat, când călăream, am căzut. M-am accidentat şi am pus pe mine vreo 15 kg, dar apoi am scăpat de greutate ca şarpele de piele, deci am un metabolism foarte rapid;
- scriu eseuri despre orice, fără să mă documentez în prealabil;
- luptător cu acneea;
- dau sfaturi bune.

Educaţie
- de-abia am reuşit să termin liceul (în 1999);
- mi-am petrecut majoritatea timpuui visând cu ochii deschişi, dar, dacă mă angajaţi, lucrurile vor fi diferite, vă promit.

Persoană de referinţă: ERIC (cine ar fi mai potrivit să vă vorbească despre mine decât... eu). Salut!"

Un comentariu: