16 mai 2011

Metode de cersit duse la extrem

Saptamana trecuta am vazut o noua tactica de cersit: joaca de epilepsia.Se intampla in Militari (Bucuresti), in timp ce eram in trolebuz la un moment dat se prabuseste unul langa mine (maxim 40 de ani). Cele cateva persoane din troleu ma indeamna sa il intep la deget, dar in timpul asta, respectivul da semne de revenire, scoate din jeaca un ac cu care se inteapa la deget.

Isi revine complet intr-un minut, se aseaza pe scaun si incepe sa bolboroseasca cum ca statul nu mai deconteaza medicamentele pentru epilepsie si nu mai are bani sa le cumpere. Apoi scoate un carnetel, genul celui de membru de partid PCR, si incepe sa cerseasca bani pentru medicamente prin trolebuz.Persoana cu care eram si acum crede ca acel incident nu a fost regizat, desi i-am explicat cum sta treaba

Un al doilea caz l-am vazut de curand in tramvaiul 41. Un cersetor ce mergea in tije,de vreo 30-35 ani, ce era imbracat in pijamale si iesindu-i jos o punga in care parea ca i se varsa sange albicios. Acel cersetor nu avea pe nici naiba. Cand foloseam zilnic 41, respectivul vindea diverse prostii de genul 3 la 1 leu poluand fonic atmosfera din jur.

3 comentarii:

  1. Tipul cu epilepsia e si pe la Unirii ! =)) Cand vad ca iar "face" o criza si lumea sare in ajutorul lui, tip la ei sa il lase singur acolo. Eu sunt si nebun...=))

    RăspundețiȘtergere
  2. da si eu l-am vazut azi a facut 40 lei in 5 min. textul acelasi. Nu e prost cine cere, e prost cine da!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar astazi am vazut si eu unul in tramvaiul 41. S-a prabusit in tramvai facand spume , si-a revenit imediat, si a inceput sa se planga de tratamentul de 50 lei pe care il are de facut si ,evident, niste batrane i-au dat cateva zeci de lei.

    Nu va lasati pacaliti de panaramele astea

    RăspundețiȘtergere