20 mai 2011

Pizza Expert de rapida care vine peste 2 ore









Se facea ca sa mi se faca foame inainte de a pleca la facultate si neavand chef de mancare gatita am comandat o pizza de la Pizza Expert.Comanda a fost facuta la ora 12:55, urmand sa soseasca intr-o ora,ramanandu-mi inca o jumate de ora s-o mananc.

Am asteptat pana la 14:20,dupa care a trebuit sa plec.La ora 15:03 ma suna livratorul ca a ajuns la usa casei.I-am zis sa si-o manance, sa nu ma mai deranjeze in timpul cursului si i-am multumit ca m-a lasat nemancat.

Ce experiente neplacute ati avut comandand mancare acasa?

Un comentariu:

  1. Salut ,eu am comandat la Pizza Expert dar nu am avut niciodata chesti de genul ,sa intamplat o data sau de 2 ori sa intarzie dar nu ceva exagerat maxim 10 minute dar a fost totul ok .

    RăspundețiȘtergere