25 mai 2011

Sfârşitul lumii s-a amânat pentru 21 octombrie 2011 :))

Se spune că a treia oară este cu noroc. Harold Camping, omul care a profeţit Apocalipsa pentru data de 21 mai, după ce în urmă cu ceva timp anunţa sfârşitul lumii pentru data de 6 septembrie 1994, a povestit cum a trăit "sfârşitul lumii"

Nebunul în vârstă de 89 de ani spune că Ziua Judecăţii va veni pe 21 octombrie şi explică motivul pentru care apocalipsa nu a avut loc în urmă cu patru zile. "Apocalipsa trebuia să dureze cinic luni şi să înceapă cu un cutremur devastator dar Dumnezeu nu a vrut ca noi, oamenii, să suferim timp de cinci luni, de aceea sfârşitul lumii va veni deodată, pe data de 21 octombrie", a spus Harold conform Daily Mail.

Întrebat cum a trăit seara de 21 mai, "profetul" a spus: "A fost foarte dificil pentru mine. M-am tot întrebat ce se întâmplă şi m-am rugat îndelung: Doamne, ce s-a întâmplat? Nu am stat acasă în acea noapte din cauza telefoanelor care sunau în continuu, a oamenilor care-mi băteau la uşă şi a jurnaliştilor care doreau să-mi ia interviuri. N-am putut suporta presiunea. Aşa că mi-am luat soţia şi am petrecut noaptea într-un motel".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu