27 dec. 2011

Cum rezolvi cmd.exe cand da erori

Am descoperit zilele acestea ca din consola de comanda (command prompter) nu mai asculta nicio comanda. Orice comanda simpla ii dadeam imi zicea 'syntax error' sau ca nu recunoaste comanda. Deschid cmd.exe. Scriu "ping ipnumber", dandu-mi mesajul " 'ping' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file".

Pentru rezolvarea acestei probleme se intra in command prompt (cmd), se da comanda Path sau Set pentru a verifica daca acest path este corect (ar trebui sa arate cam asa:
C:\Windows\System32\;C:\Windows\;C:\Windows\System32\Wbem) , fie, in cazul in care command prompt-ul face figuri, se da click de dreapta pe My Computer, se alege Properties/Advanced, Environment Variables si acolo in lista derulanta la variabilele de la Path sa semene cu ce este scris mai sus. Daca nu, se da Edit si apoi Copy/Paste la: C:\Windows\System32\;C:\Windows\;C:\Windows\System32\Wbem si command prompt-ul ar trebui sa isi revina. Nu imi dau seama cum de ajunsese 'path' intr-un fisier din 'wamp'.

Ghiciti ce mi-a raspuns un operator de la RCS-RDS! 'Reinstalati-va windows-ul, este stricat!' Sfat: cand cineva va spune pentru orice problema pe care nu o cunoaste ca trebuie reinstalat sistemul de operare, sa nu-l ascultati, acela nu are nicio treaba cu partea de it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu