6 feb. 2012

Emil Boc a demisionat

Premierul Romaniei, Emil Boc, si-a anuntat demisia in cadrul sedintei de Guvern, convocata de urgenta in aceasta dimineata, 6 februarie 2011. Indiferent de cine va fi ales premier, tot va trebui sa joace dupa regulile dictate de catre FMI si U.E. Ar fi o lovitura de teatru ca premier sa fie anuntat ELENA UDREA!

Cateva din declaratiile facute:

- "Dragi colegi, vreau sa avem o discutie politica; dupa cum stiti, va spuneam de saptamana trecuta ca Guvernul trebuie sa intre într-o noua etapa.";

- "Stabilitatea economica a tarii înseamna sansa în viitorul apropiat de marire a salariilor si a pensiilor.";

- "Am demisionat pentru ca nu ma agat de putere. Pentru tara, e extrem de important sa avem stabilitate economica.";

- "Vreau ca romanii sa stie ca masurile grele au fost luate nu pentru ca am dorit, ci pentru ca a trebuit.";

- "Fac apel la întreaga clasa politica sa treaca in Parlament cu rapiditate un nou Guvern";

- "În vremuri de criza, un guvern nu participa la un concurs de popularitate.";

- "Vreau sa îi multumesc presedintelui pentru parteneriat, Partidului Democrat Liberal si partidelor din coalitie.";

- "Vreau sa ma uit în ochii romanilor, carora vreau sa le multumesc pentru ca ei au salvat economia; stiu ca medicamentul pe care l-am administrat a fost amar, dar a meritat, Romania s-a însanatosit. Sper ca gestul meu sa fie primit de clasa politica ca un semnal, sa nu duca la dezbinare si ura.";

- "Mi-am depus mandatul, am luat decizia pentru a detensiona situatia din tara... Pentru consolidarea stabilitatii, am decis sa demisionez. Asa sa ne ajute Dumnezeu, Doamne-ajuta!"

Surse: Cotidianul (foto), Mediafax, Agerpress

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu